E-R 09:00 - 19:00 | Telefon: +372 526 7072 | E-post: informatatsioonfo@osta@ostakatel.cz aee..deee

 x 

Kuidas osta meie veebipoest?

ostakatel.EE poest ostmiseks võite end esmalt registreerima. Kui olete seda teinud, tuleb teil sisse logida. Registreerimiseks vajalikud andmed on Teie nimi ja e-maili aadress.

Andmed on vajalikud arve esitamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Teie poolt esitatud andmed loeme konfidentsiaalseks ja ei edasta neid kolmandatele osapooltele välja arvatud kauba kohaletoimetamiseks ja muudel seaduses ettenähtud juhtudel.

Ostmine iseenesest on väga lihtne ning koosneb neljast etapist:
1. Ostukorvi koostamine
2. Tellimuse vormistamine
3. Ostu eest tasumine
4. Kauba kätte saamine (kohale toimetamine)



OSTUKORVI KOOSTAMINE

Valige sobivad tooted ning lisage need ostukorvi klikates „Pane korvi” nuppu. Toote ostukorvi lisamine ei kohusta teid valitud tooteid ostma. Jätkake ostukorvi täitmist seni kuniks olete lisanud kõik vajaliku. Ostukorvis olevate toodete vaatamiseks (ja ostukorvist eemaldamiseks) valige ülevalt paremalt “ostukorv", sealt "näita ostukorvi".



TELLIMUSE VORMISTAMINE

Tellimuse vormistamiseks valige endale sobiv kohaletoimetamise viis ning vajutage nupule „Vormista tellimus”. Avaneval lehel tuleb Teil sisestada kontaktandmed. Kindlasti ärge unustage telefoninumbrit ja e-maili aadressi. Enne paki kohale toimetamist võtame Teiega ühendust.

Võimalused mida pakume:

  1. Schenkeriga (katlad ja katlaga koos ostetud kaup TASUTA)
  2. Omniva kuller ( kaubad kuni 30 kg. Hind sõltub kauba kaalust ja mõõtmetest vastavalt Omniva kulleri hinnakirjale)
  3. SmartPost ( kaubad kuni 10 kg. Hind sõltub kauba kaalust ja mõõtmetest vastavalt SmartPosti hinnakirjale)
  4. Omniva ( kaubad kuni 5 kg. Hind sõltub kauba kaalust ja mõõtmetest vastavalt Omniva hinnakirjale)
  5. Tulen ise järele. (Helista +372 52 67 072 või saada e-mail informatatsioonfo@osta@ostakatel.cz aee..deee ja lepime aja kokku. Oleme avatud tööpäevadel kella 9.00 kuni 17.00)


Kui olete valinud sobiva kohale toimetamise viisi, kontrollige et kõik kaubad, kogused, aadressid ja telefoninumber oleks õiged. Vajadusel võite lisada tellimusele täpsustuse. Tellimuse kinnitamiseks vajutage nupule „Kinnita tellimus”. Pärast kinnitamist, saadab robot teile kinnitava e-maili. Kui e-mail teieni ei jõudnud, kontrollige oma spam/junk kausta. Pärast seda saadame Teile e-maili koos arvega.



OSTU EEST TASUMINE

Tasumine toimub pangaülekandega arvel märgitud kontole. Kohapeal on võimalik arve eest tasuda ainult sularahas. Meie laos olev kaup väljastatakse peale raha laekumist. Maksekorraldusele märkige kindlasti arve number.
Tootja laost ettetellitava kauba eest tasutakse 50% ettemaksuna ja 50% kauba kätte saamisel. Sellisel juhul saadame Teile ettemaksuarve ning lõpliku arve eraldi. Arvele on märgitud tarne tähtaeg.
Juhul, kui Teie poolt tellitud toote puhul ilmneb, et toote tarnimine lubatud tähtaja jooksul ei ole võimalik, teatame sellest Teile (telefonitsi või e-maili teel) esimesel võimalusel. Lisaks anname teada uue tarne tähtaja. Juhul kui kaotate toote vastu huvi pikema tarnetähtaja tõttu, on Teil õigus oma tellimus tühistada. Tasutud summa tagastatakse.



KAUBA KOHALETOIMETAMISE TÄHTAEG

Tellimuse täitmise tähtaeg kaupadele, mis asuvad meie hulgilaos - kuni kolm tööpäeva alates arve tasumisest. Kohale toimetamine toimub vastavalt tellimuses valitud viisile. Ettetellitava kauba kohaletoimetamise tähtajas lepitakse kokku iga tehingu puhul eraldi. Kokkulepe leiab kajastamist esitatud arvel.



TELLIMUSE TÜHISTAMINE JA TOOTE TAGASTAMINE

NB! Kui kõhklete toote sobivuses või ostu otstarbekuses või Teil ei ole piisavalt informatsiooni toote kohta, siis lisainformatsiooni saamiseks võtke ühendust e-mail informatatsioonfo@osta@ostakatel.cz aee..deee või telefonil +372 52 67 072. Kui lisainformatsiooni saades selgub, et toode ei ole siiski sobiv, jätke ost tegemata.

Juhul, kui tooted Teile ei sobi, on Teil õigus 14 päeva jooksul peale tarnet oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada, saates elektronposti aadressile informatatsioonfo@osta@ostakatel.cz aee..deee vastavasisulise teatega. Kindlasti märkige juurde ostu arve number, oma arvelduskonto numbr ning kontaktandmed. Toote tagastamisel ei tagastata Teile kauba kohaletoimetamise kulu. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis ja seda ei tohi olla kasutatud. Tellimusest taganemise korral tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul alates toote tagastamisest.



GARANTII

Juhindume EV seadustest ja toote passis kirjapandud nõuetest.

Ostakatel.EE ei vastuta:

  1. Teie süül toote halvenemise/kahjustumise eest;
  2. Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
  3. Toote loomuliku füüsilise kulumise eest selle tavalise kasutamise korral.

Toote nõuetele mittevastavuse või toote juures puuduste avastamisel saatke vastav teade esimesel võimalusel elektronposti aadressile informatatsioonfo@osta@ostakatel.cz aee..deee . Teie kaebus vaadatakse läbi 5 tööpäeva jooksul alates selle saamisest. Samuti pakutakse Teile võimalik lahendus.



MUUD TINGIMUSED

Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Teie ja ostakatel.EE vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või kohtusse.